försovit mig!!!!

Har idag försovit mig men jag får inte gripas av panik och stress. Andas genom näsan som de säger. Mår iaf bättre nu!!

Var hos läkaren igår och det är nog bara att försköka lägga om sina levnadsvanor lite, vet mer på fredag när jag varit hos min sjukgymnast.

Var inne på min dotters blogg och hittade bilder på mig.............och henne. Sådan dotter, sådan mor!



Hittade ett foto från annandag JUL då det var sommarklimat ute!!



Tog en sväng med Tobbe på hans MC, klart haftigt!

Pratade åter med Corvettevänner, distriktsansvariga och herr President igår. Så härligt att man har dem, alla fina vänner. Blev så ¨peppad¨inför allt som håller på att hända...............nästa onsdag öppnar vi klubblokalen igen!! Har det riktigt bra..............sover så gott i min underbara säng!



Utan Hästens stannar kroppen.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0