Gamla CM.......

Igår var jag och lämnade SEX provrör med blod!!! Nu ska de kolla mina värden.............hatar sprutor och känner mig som en liten bebis när man sitter där. Vill helst ha nallen med sig!!!

Såg de första semlornna ute igår...tänk vad gott!!!



Jobbad fulldag, sen hem till middag. Pratade med Jerka när jag egentligen skulle laga mat, så middagen var klar när det var dags att äta. Bra planerat eller hur????

Pratade sen med mannen bakom senaste CM. Alltid roligt att prata bort lite tid med honom. En härlig person..........

Sen pratade jag med Robert i distrikt syd, de hade också sommarväder där nere i Skåne. Ingen snö och gick omkring och längtade till sommaren och Corvettekörning.

Pratade med Mats T och hans inplanerad inköp, alltid kul och höra om bilköp och annat. Han hade iaf provkört en Corvette igår. Lyckost honom. Måste vara en härlig känsla nu i denna gråa tunga vardag. Var är snön????

Under dagen pratade jag med Roffe och om ett reportage jag hittade i ett gammalt nummer av CM. Satt och bläddrade i tidningen i förrgår då jag pratade med Jerka. Skrek bara rakt ut, där är Roffe som ung!!!! Hade mina funderingar kring Gasser och vad det är. Klart man får svar på den frågan om man pratar med en kompis som Jerka. Han kan det mesta om racing......

  CM nummer 1/87

Vad hittar man då där!!!!



Roffe som behöver bromsservo....................och

pappa...........................på en annan sida.



Nu ska jag borsta tänderna och gå till jobbet. Ut i stormen Emil som kommer ta tag i både mig och min lilla bil........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0