Garaget.......

Igår slets jag åter mellan att bara få vara i garaget och att vara någon sorts piga. Varför kan ingen fixa lunch åt alla, eller bara fråga om någon mer ska äta. Mitt uppe i allt meckande ska man fixa lunch, sen blir det lucka, lucka och inget händer på en stund. Det är lite som så att när man väl går ut i garaget så vill man var i fred. Bara få vara där och stanna tiden och inte göra något annat, fast man ska hinna med ännu mera. Laga mat, kläder, telefonen som ringer m.m. Ska stänga av telefon och stoppa klockan nästa helg.

Vi lyckades hinna med en hel del iaf. nu vet jag vad jag kan göra kvällstid denna vecka om jag vill.

Pallade ner bilen från bockarna, det var ingen lätt sak då bilen stog på maxhöjd på domkraften och bockarna. Så högt som möjligt för att kunna ha meckat i bra höjd. Nu står hon på fyra hjul-Dolly och kan puttas runt i garaget.Lyckades klämma fingret i pallbocken när jag skulle sänka stödet, fick en stor blodblåsa som jag tömde på blod igår kväll och som jag åter fick tömma nu på morgonen. Ett litet minne från helgen, som sagt. Eller JÄVLIGT klantigt gjort, på ren Svenska!

Ska ringa dinbilradio.se och få lite info om radion, och sen ska jag kanske ta mig råd och köpa en ny radio till bilen.



Den här skulle nog kunna bli fin till Svarten. Har tittat på den förut.



Ska plocka fram lite bilder till ägaren av den här bilen. Träffade han i klubblokalen i fredags och han undrade om jag hade några bilder från Barkaby och så..............ska leta och skicka över på mailen.

Måste ringa och boka på mitt intresse för torsdagen, vill absolut vara med! Sista dagen var visst den 2:a februari, och det är det ju snart.



Ska snart åka och träna sen jobba och sen hem och sen laga mat och sen sitta vid datorn och sen fixa en sak som gjort mig ledsen.



Ska dra i handbromsen ibland Peter!! JAg lovar!! Men i natt sov jag som en stock, pigg och glad just nu!!! Mycket energi och ska till gymmet snart. Ute är det visst -14 grader. Låter som det kan bli sol och pulkaåkning på eftermiddagen................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0