Glömde faktiskt....

Glömde faktiskt att blogga igår. Hur kan man glömma det? Är bloggen en energitjuv. Nej det är den nog inte. Den är en bra start på dagen. Sitter här ochh skriver lite och kopplar av med mitt kaffe och te. JA det stämmer, jag dricker först te och sen kaffe. Jag ska börja läsa en bok om energitjuvar och se vad jag kan lära mig om livet jag har runt mig..............



Igår hade jag så toppen på jobbet. Åkte pulka som vanligt med barnen. Ropade - Hej då!! Trevlig helg!! Till chefen, han svarade - Jag såg dig inte. Ta det som en komplimang! Han såg helt enkel inte mig bland alla barnen med hjälm på huvudet och tofs i håret där jag körde min trimmade pulka nerför backen och tävlade med barnen vem som kom längst och körde snabbast. Vallar min pulka med stearinljus............

Efter jobbet var jag i klubblokalen där det var After-Work med vännerna. Var och pratade med håkan och fick en pins av honom..........



Jag gav bort en liten present till Ingrid , Fixaria.........



Hon vart lite förtjust i min scarfs med en örn, Amerikanskt motiv och tyvärr en hoj istället för en snygg Corvette som motiv.

Idag ska jag åka till gymmet och träna, sen hoppas jag få lite tid att vandra ut i garaget och kolla in mitt projket. Måste hända något snart, sommaren är ju snart här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0