(H)julen är över..........



(H)julen är över..........städade bort allt som hade med julen att göra igår. Granen plundrade jag i förra veckan och nu åkte ljusstakar och tomtar och allt annat som har med julen att göra. La undan allt julgodis för nu får det vara nog, måste dra in på sockret. Är sockerberoende!!! Godis får jag äta så mycket jag vill på lördagar...........samma regler som för ett litet barn.

När Roffe ringde igår kväll och frågade vad jag gjorde, blev svaret rätt, men det lät roligt/konstigt. Jag drack vin och städade ur duschen..............vilken jävla kombination. Men jag lovar att jobbet blir klart mycket roligare ;-)

Längtar till onsdag.............då öppnar klubblokalen, ska ta mig dit och ta en fika med kamraterna.

Längtar till lördag..............då är det GoCart och sen HardRock Café på kvällen. Fan vad det ska bli härligt och kolla in de som ska köra, och sen en stor god hamburgare på kvällen.

Nu är julen över, snart kommer påsken och sen är det VÅR!!!

Längtar till alla möte och träffar som ska ske under 2012............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0