ingen Corvette...

Inte som att åka Corvette iaf.

Klockan ringde igår klockan halv fem. Halv sex åkte jag hemifrån, tog min söta lilla Toyota till Stockholm Syd. Parkerade bilen och hoppade på tåget 06.33 till Köpenhamn. Gick av i Näsjö.......solen sken



Byte till tåg mot Jönköping. Avgång 7 klockan 09.17.....kul som fan!!! Gick av i Jönköping där hela Vättern tog emot mig......





Fem minuter senare kom Kenneth och hämtade mig.....
Styrelsemöte på Motell Vätterleden.....



Kanonställe för konferans och sammanträden. Mat och kaffe smakade bra. Han fixa massor med styrelsepunkter under dagen. Startade vid tio och klara vid fem......hemma i Södertälje Syd efter att liftat med Kenneth. Sen hem till stugan och en flaska vin. Idag har jag städat...fan vad tråkigt.

Inget garage..............vet inte om hon står kvar där ute ens !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0