Julpynt...........

Igår var jag på arbetet i tio timmar och tio minuter. kommer hem helt slut till middagen. Oxfilé, pepparsås och potatisgratäng...........och vin. La mig sen framför öppna spisen och mös. Låg där en stund och lekte med kameran. Fotade granen underifrån ..........................





När jag sen fick ett MMS av en klubbkamrat så fick jag en skrattattack!!!! Skrattade så mycket att jag fick ont i magen...............




Brukar inte släpa in husdjur men jag har gjort ett undantag med Frank.............vem tror ni skickade detta MMS? Vad tror ni jag har i granen?



Han sitter där varje jul, men inte i min Corvette........



Måste ha en fin bild nu på trettondagen..............



Det blev en till.............................nu blir det garaget........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0