ooooooooops!



Hittade detta sköna foto bland mina kort i datorn. Måste medge att jag har en viss längtan till en sådan dag. Ligga i solan och bara slappa, läsa en god bok och ta ett salt bad då och då.

Idag är det snöslaskdag ute, plussgrader och lite snö på gräsmattan och vägen. Kommer garanterat vara blöt om fötterna innan elva. Ska ha uteaktiviteter åtta till elva.

Var och beställde blommor igår, det kommer nog att bli fint.



Tankarna for iväg till en annan gammal vän som lämnade oss för två år sedan och där saknaden blev enorm. Så tomt på skratt och bus, glädje och riktig Corvettefantast i alla väder.....................

HAr försovit mig idag så nu måste jag dra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0