Skogshuggare/4-hjuling

Skulle ha tagit tag i mitt projekt i garaget, men vädret lockade mig till att vara ute. Efter att städat hela huset på morgonen så gick jag ut klockan tio. Solen sken och det var härligt ute. Stormen Emil hade ställt till det på tomten.

Gränslade 4hjulingen och började livet som skogshuggare..........



Lastade ett träd som hade fallit till marken och körde............



............till rishögen.



Sen högg jag ved och städade upp i vedförrådet. Städade hela vedbacken runt huggkubben och krattade och gjorde fint. Gick in kvart i fem och då såg jag inte hur fint det var - kolsvart - så jag tror att det är fint-





Tabnkarna för mig tillbaka till sommaren 2010 då vi stannade till på ettt ställe efter sommarmötet i Sälen med Corvetteklubben.











Fabrorn jag sågad med då...................





Ibland är det skönt att minna sig tillbaka till härliga tider med sina vänner. Tänker just nu mycket på en speciell vän..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0