tema vinter............

Här är det tema vinter iaf.................
I somras på en bilträff hittade jag denna bil som helt enkelt slukade all min uppmärksamhet med sitt utseende. Jag faktiskt bara njöt. Så enkelt, så stilfullt.................eller stilfult!!! Jag faktiskt älskar hela konseptet. Tema vinter på taket och en huvkråka som ingen anna bil har.................där ligger Mercedes långt efter, med sitt fula märke.



Pjäxor och kälke(min var nog någon årsmodell nyare än den på taket) som påminner om ungdomens glada dagar.................då fanns det snö och man åkte kälke med kompisarna i backen. Pjäxor som pappa snörde hårt så de satt som de skulle när man skulle ut i backen och åka.





Här pratar vi huvkråka.......................



Igår grävde jag om komposterna på jobbet och där hade råttorna(mössen) haft fest på julmaten som blev över innan julen. Var enda kompost hade gångar och barnen var rädda att jag skulle döda någon mus när jag grävde runt med min grep och matade dem med nya matrester.

Idag är det Trettondagsafton..............trettondagen ska man gå på bal egentligen, men jag ska vara i garaget. Det är en bal som inte alla kan gå på. Garagebal, är rätt annnorlunda och garageballt. Tänk och mecka bil med aftonklänning, man skulle nog kunna fota roliga bilder och lägga ut på bloggen.

Kvinna meckar i balklänning...............fattar ni hur det skulle se ut!!!!

Ha en bra dag alla mina bloggläsare, ni gör mig glada som orkar läsa allt jag skriver.............tack ska ni ha!!! Nu har ni nog säker också druckit ur kaffemuggen, för det har jag. Idag ska jag öppna på jobbet och ute är det visst halt. Igår körde jag in i en trädtopp på väg till jobbet, den bara låg där bakom backkrönet och jag kunde inte väja då jag fick möte. det bara small till i fönsret så jag trodde det skulle spricka, tur att jag inte hade Transporten. Toyotan är mer tålig i mina ögon, eller jag är mindre rädd om den bilen.



Har en del datorjobb mellan bus och lek med barnen..............idag. Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0