Varför...........

Varför ska det alltid hända fler roliga saker på samma dag. Det gör det ofta i mitt liv. Gör det så för dig också? Känner du igen dig? 

Igår hade jag velat åkt ner till Persåker på Winter SwapMeet, men jag hade bokat tid hos sjukgymnasten och bestämt mig för att träna. Hade varit mycket trevligt att ta bilen ner och minglat runt bland andra biltokiga och lite biltillbehör. Hade säkert fått trevligt sällskap av några vänner som skulle dit.......



Vet att Bill och Bull var där !!! ( Bild från Powermeet Västerås)



Vi var hos Persåker i september på höstcruising med klubben.

Igår hade jag en liten faijt mot Örnen, men i slutändan vann ingen av oss. Bara att inse att allt kan man inte få! Samt att en Häpp Häpp alltid smakar bra...........



Var iväg och handlade mycket igår. Lönen hade kommit och jag har handlat saker till hemmet, både till köket och badrummen. Fint ska det vara. Många påsar blev det, hela bakluckan var full. Innan jag var och handlade saker var jag på gymmet och lyckades få till ett bra träningspass. Senare på dagen var jag tillbaka till gymmet och min sjukgymnast klockan 14.40 för att få en liten skön behandling. Handlade lite mat och pratade med Jerka i telefonen på väg hem, det hade som jag trodde! Det hade varit bra nere i Persåker.

Väl hemma så blev det vin och inredningsdags med nya kuddar,mattor och annat. Hamnade framför Tv:n och tittade på när Moberg var i Rättvik och besökte restaurang Jönsanders. Där har jag faktiskt oxå varit. Sommaren 2011 blev det en dyr och god middag där. SMS:a Helene men det om jag på lite försent, tror ändå att hon kollade programmet. Hon älskar goda middagar och gott vin. Lite mer klass på henne än på mig när det gäller mat tycker jag.



Rättvik 2010



Restaurang Jönsaders 2010...........

Idag ska jag vara i garaget hela dagen. Pappa kommer ut och ska hjälpa till lite. Tror att mamma också kommer med ut. Ska se till att det börjar hända något med bilen.



Nu ska jag kolla in kontot och se hur mycket pengar gjorde av med igår. Sen en mugg kaffe till, borsta tänderna och på md meckarkläderna..................ha en bra dag alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0