vilken dröm.....



Fick den här nu på morgonen på mailen. Vilken dröm. Hade en annan dröm inatt, min chef skulle parkera sin snygga BMW på en klippa vid havet (lite för att visa att!!), men glömde att det var sjögräs på klippstenen så att bilen kanande sakta men säkert ut i havet. Vilket jobb vi hade för att rädda hela situatioenen. Hela arbetslaget var med!

Sen drömde jag så konstigt om att en ström flod/älv tog med sig halva huset och att min säng och alla värdesaker i huset till en stor damm...........vad ska det betyda???? Min säng var totalt förstörd!!!

Men drömmen om bilen på bilden från Jerka är nog BÄST!!! Om jag skulle äga en sådan skulle jag ta E-kort och bara köra omkring den på släpkärra på olika utställningar och sen ha den plserad i varadagsrummet. Vilken skönhet det är...............slår allt i sin väg. Jo, det finns flera snygga!!!! Jag vet!!!

Ikväll ses vi i klubblokalen hoppas jag...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0