2 tjejer och 2 Corvetter

2 tjejer och 2 Corvetter hade en dag ihop igår. Så underbart!

Efter att jag hade kört ett hårt träningspass på gymmet, ätit frukost och kollat film i min sjukgymnasts väntrum som är såååååååååååå mysigt och sen fått en behandling. Fick jag en läxa av honom också, att sitta på ett speciellt sätt när jag arbetar vid datorn. Så nu testar jag det ;-) 



Så drog jag hem och plockade ut min Corvette ur garaget och åkte till Ann. Hon tog sin Corvette och jag min, sen drog vi på en cruising på underbara vägar. Hon först och jag efter. Solen sken från en klarblå himmel och det var så härligt. Bra vägar och V8a muller och två fina Corvetter. Shit vad maxat det belv!



Hamnade i Nykvarn/Taxinge på ett lunchställe där vi parkerade våra bilar för att äta en otroligt god lunch.



Jag åt nog den absolut godaste Cesarsalladen jag har ätit i hela mitt liv!



Ann åt en lika dan lunch!



Anns fina Corvette.........den är gul :-) cab, Stingray med staket ;-)





Min stog under ett träd som var enormt...........STORT!



Här inne kunde man köpa så fina saker, blev som tokig i en lampa. Får se om jag ska åka dit och handla den en dag. De hade så fina saker till hemmet, man vill liksom ha allt!



Sen gjorde vi sommar av dagen!



Åkte på självplock av jordgubbar.............så gott!





Ganska tomt i kartongerna i början men de vart fort fyllda med röda bär......mums!









Fin sommarbild, eller hur?







Hemma till våra bilar, tog en Volvo till självplockningen.



Skönheten är här................



Inte bara bilar i plast, en och en annan fågel också!



Så hrä fint vill jag också ha det, önskar mig en sådan utepaviljong........



Sen njöt vi av solen och låg och småpratade......







Ann visade sina nya skor, så härlig är hon!



Hade en underbar dag hos Ann igår och vi ska snart göra om den. Hon toppar nog listan på en av mina bästa tjejkompisar. Är så glad när vi ses! Hon är bäst!



Hem till middag och TV, måste kolla allsång på Skansen............det är också sommar.

Idag är det sommar och bilträff i Nyköping. Vet ännu inte om jag ska åka. En del kompisar som ringt och jag vet att de ska ner dit. Kanske läge att haka på och strunta i allt annat!

Ha en bra dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0