Bryggan...........

Bryggan............vi kallar våran altan för bryggan nu när vi inte längra har någon båt. Där bor vi hela dagarna när solen skiner. Igår var vi på bryggan nästan hela dagen. Sen var vi och kollade bryggan Tobbe byggt i Nynäshamn, fas de kallar de så fint för Havstrappan i massmedia.

Efter mina morgonrutine med kaffe, te och blogg blev det löpträning. Körde halv milen och sen körde jag jag ett träningspass i mitt gym..............så skönt. Sen blev det frukost på ¨bryggan¨. Maria vaknade och Tobbe kom också ut och åt frukost. Sen kom Nina, Micke och Bonzo. Ljugarstund i solen på ¨Bryggan¨.

Sen ville Sofia att jag skulle laga hennes kläder, och det gjorde jag gärrna ute i solen i bikini. Körde lite Toyota!



Sen körde jag lite Amerikanskt. Hon fick komma ut i solen och gå en stund. Kanske de gamla packningarna blir lite tätare. I natt hade hon inte läckt så mycket iaf.



Lunch och siesta på ¨Bryggan¨



körde mina tjejer till pendeltåget, de skulle till Stockholm.







hittade en larvigt söt larv hemma som jag räddade från garageuppfarten.



Sen drog vi till Nynäshamn för att kolla båtar istället för bilar ........













Åt en god middag i hamnen.................



Tobbe visade mig Havstrappan som han varit med och byggt!





Bajsbryggan, här tömmer man toatanken............









Sen var det dags att hämta barn, mobilen ringde. Hade en toppenkväll i Nynäshamn....................fick en otroligt fin längtan till en egen liten båt.

....................och jag har hittat en!



..............skulle passa mig perfelt! En Sea Ray..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0