Din Jacka , Persåker, Mariefred......

Din Jacka, Persåker, Mariefred en Corvette-tur igår med min C4a!

Igår hade jag mailkontakt med Lasse på Din Jacka eftersom jag alltid ska krångla till allt. Vill ha just min jacka så som jag önskar för att bli riktigt nöjd. Lasse på Din Jacka är en mycket positiv människa så han bara ändrar tills man är nöjd och nu är jag det, så nu ska han få beställa den. Han har fått göra tre olika förslag och nu är det tredje gånge gillt som gäller. Man får nämligen mail av Lasse på hur jackan kommer att se ut, med text och färgval m.m. Han är helt otrolig! Nu är det bara att vänta ett par veckor för att sedan få se resultatet. Känns som om jag kommer få en ny favorit........kommer nog älska den jackan!

http://www.dinjacka.se/  



Efter lite samtal och mail med klubbmedlemmar och andra så körde jag ut min C4a för att åka till Persåker och köpa olja och filter. Känner att det är dags att byta olja innan man tar henne upp till Rättvik. Göran på Persåker är också en skön kille att prata bort en stund med......







Sen åkte vi till Mariefred.............







Parkerade bilen på ett bra ställe för att köpa glass, shoppa och kolla hamnen....





Jag provad en ny smak, sockerkaka!!!! Gott, gotti nam´nam...






Mariefred är en liten och mycket söt stad!



På bryggan mot hamnen...........













Vi gick till och förbi ångloken...........





till systemet och sen till en butik som Tobbe inte ville gå in i.......





Sen tog vi Corvetten till Mångfaldenshus i Nykvarn och köpte Whiskykola





Whiskykola, olja, filter, packning, lim och lite Amerikanskt blev det i inköp



Köpte lim till mina gummilster på Svarten.....



Sen blev det en löparrunda vid sex före middagen...........så skönt!





Idag sk ajag till gymmet, sjukgymnasten, badet och sen till Skanssundet...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0