En underbar semsterdag...............



En underbar semesterdga hade jag igår. Var på gymmet mellan sju och halv tio. Körde ett jättebra träningspass och det gick riktigt bra frö mig. Svetten lackade och det var varmt. Åkte hem och duschade och åt lite frukost. Körde ut Corvetten och åkte till Ann.

En som äter nyttigt! Vilda älskar morötter............häftigt! ( trodde det bara var kaniner som gjorde det och jag!)




Solen sken från en klarblå himmel och det var så fint sommarväder.



Min lilla pärla!



En till liten pärla! Så söt!!!!



Ann blev jätteglad för sin present som jag hade hitttat till henne.



Glasen passar till hennes lampa. Förra måndagen hittade vi lamapan i en butik och vi ville ha den/köpa den båda två. Jag vet inte vad jag skulle kunna hänga den och om jag har råd? Ann var iaf och köpte sin lampa i söndags och den är så fin. Jag vill också köpa mig en!



Sen skulle vi åka till Trosa, skulle vi ta hennes bil eller min bil. Vi kunde få låna en blå Corvette också. Vilket I-landsproblem! Vilken Corvette skulle vi ta? Det blev denn grå..........



Vi kollar inte bara å bilar när vi har semester. det blir kläder, heminredning och andra vackra fordon. Den här gillade jag! 



Efter att varit i de flesta butikerna i Trosa och handlat lite kläder så var det dags för lunch. vi stt ute i solen och åt. Vi var då så hungriga att vi inte pratade så mycket. Ingen energi. Sen tankade vi i oss var sin sallad och sen vart det fart på oss igen ;-)

'
Jag åt kycklingsallad och..............



Ann en räksallad.



Sen drog vi ner till hamnen och kollade läget där! Jag lyckades köpa en klänning till på vägen ner till hamnen.



Så fint! Så skönt! Så avslappnande! Livet är bra härligt!



på bryggan!



Jag skulle prova att göra en yoga-ställning på en förtöjnings stolpe.






Det gick inte så bra!



Där låg en sådan båt som vi har haft! Fan vad jobbigt! Jag längtar........



Sen gick vi och åt glass......



Bilen stog bra parkerad bland alla vardagsbilar...........





När vi kom hem hittade jag en stackare som dött...........mot min bil!



Han har brytit nacken den stackaren.............



Sen kom det en Corvette till...............



Jag köpte enn Maria Montezamin tofs till min bilnyckel :-)



Nu har jag körförbud på Svarten, så är det. Bara gilla läget!



Nu ska jag dra till gymmet och köra ett träningspass. Sen får vi se vad som händer idag. De pratar om regn. Jag som tänkte åka till Lissma.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0