Första semesterdagen....

Första semesterdagen är det idag :-)
Så sköööööööööööönt!

Igår var det en lugn dag. Kom som sagt hem från festen halv fem på morgonen igår och sen sov jag ett tag men vaknade ganska snart igen. Kan ju inte sova på morgonen. Låg i solen när den tittade fram, sen när solen gick i moln under en filt. Läste en bra bok av Mari Ljungstedt. Började på förmiddagen och sen var boken slut på eftermiddagen.



Nu har jag börjat läsa boken om Zlatan, vaknade vid tre i morse och läste en timme ;-)

Gick runt på tomten igår och vattnade blommor...................livet kan vara rätt skönt ibland. Kopplade av........hela jag!





Fick MMS om 400 hästar som drar 1 häst :-)



Jag har hästar i hagen, de släpptes ut igår. två stycken går på tomten mitt mot huset. De är så vackra, det är sommar!

Nu har jag snart fikat klart och ska ta bilen till gymmet................sen får vi se vad som händer denna semesterdag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0