Fredag den 13e.......

Fredag den trettonde var det igår. Tror dagen löpte på bra. Var uppe vid halv sex som vanligt blev det datorn och kaffemuggen. Sen tog jag och sprang halvmilen, kom hem............

stannade till vid soluret och åt jordgubbar.



Sen blev det duschen och frukost, kollade oljan i Corvetten. Sen fick jag en så stor längtan efter att åka till gymmet och träna armarna..............så jag gjorde det.

I Haninge kom regnet......och sen hagel.



Handlade lite saker till Norrtälje, hem och la mig i solen med en ny bok. Dammsög Toyotan och Transporten, sen kom jag på att Nina och Micke behövde solfilm till Bonzo. Så då gick jag hem till dem.......



Fick lite lunch där, sen gick jag till skogen för att plocka blåbär.





mycket blåbär vid en runsten........



Gick landsvägen hem..........



Alla oväder gick in över staden och kom aldrig ut till oss på landet idag.



In mot staden.......



Hos oss..........sken solen(okey vi fick några regndroppar som var rätt sköna medan jag plockade blåbären).

Gick förbi och kollade om solfilmen blev bra. Bonzo hade iaf hittat en boll att leka med...........ett tag!



Idag är det American Car Show i Norrtälje, har varit uppe sedan kvart i fyra och ska dra nu vid fem.



Program 2012

07.00 Bilinsläpp vi för utställande bilar, ingen föranmälan.

10.00 Entréer öppnar

11.00 Invigningstal

12.00 På scenen - 80s GIG No1 - Attac, Millas Mirakel
och Tone Norum.

12.00 Burnouttävling startar

13.00 Live Dance - Eightmakers Squaredance

13.30 På scenen - Cover Crew Band

14.00 Burnouttävling startar

15.00 Röstlådan dras in

15.30 Prisutdelning Power Boats

16.00 På scenen - 80s GIG No2 - Tommy Nilsson
Katarina Leskanich fr Katarrina & The Waves

17.30 Prisutdelning

18.30 Bilarna defilerar ut ur parken över bron

19.00 Festen börjar vid klubbkåken

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0