Gym, rea, siesta, Lissma...........

Gym, rea, siesta, Lissma ...........som en arbetsdag! Var på gymmet halv åtta och körde ett ganska hårt pass. Duschade och gjorde mig iordning för att sen ta en shoppingrunda i Haninge och kolla in Rean. Köpte lite saker och sen for jag hem till stugan för att äta lunch. Efter lite jordgubbar som efterrätt la jag mig i sängen och pratade med mamma och pappa. Sen tog jag mig en Siesta! Vaknade av att Nina och Micke tvättade sin bil på vår garageuppfart! De väckte mig från en ganska grym dröm! Lite seg som jag var då så blev det en mugg kaffe ute i solen och så bestämde vi att trotsa vädret och dra till Lissma. Nina åkte med mig!

Tobbe och Micke cabbar upp!



Cool! Jag gillar sån't som den här!



Min lilla pärla under äppelträdet på Lissma!



Många finar bilar fanns det att titta på efter det att vi ätit hamburgare. Lissma-middag är en grillad hamburgare med mycket grönsaker och en läsk!



Mats var där! Kul att träffa honom, det var ett tag sedan...........



Nina och Micke gick runt och tittade på bilarna.............



På gräsmattan stog denna..............



..............och på parkerngen stog dessa!



Elisabeth var där!



Peter var där!



Blå Corvette i olika vinklar/perspektiv.........fotat och klart!























Till Peter var dessa! Och här är en grå...........



Sen var det dags att åka hemåt............för flera bilar och oss.



Vi hade en otroligt tur med vädret denan kväll. Regnet gick runt Lissma. på flera ställen hade det regnat under kvällen. men visst är ovädersmoln vackert!



Åkte hem till altan och tog en Hoff hos Nina och Micke..........

Nu ska jag ta på mig löparskorna och sen rulla ut Corvetten. Ska hälsa på Janne och Marre idag. Sen blir det Skanssundet ikväll!

Vi kanske ses! Ha en bra dag........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0