Hos Din jacka blir jackan Min jacka.................

Hos Din jacka blir jackan Min jacka..............så otroligt häftigt. Vill man ha en jacka precis så som man själv vill ha den måste man bara åka hem till Lasse på Din jacka. Det finns så otroligt många modeller att välja på. De finns i otroligt många färger och du kan få vilken logga eller typsnitt av text som du själv vill ha!



Lasse är dessutom helt underbart positiv till att göra så att du blir nöjd. Jag provade flera jackor och har bestämt flera typsnitt.............när jag åkte därifrån fixade Lasse en bild på hur jackan kommer att se ut. Den kom på mailen. Om man är nöjd så godkänner man bara beställningen. Nu är ju jag JAG, så jag är inte nöjd med det jag bestämde igår. Idag (tidigare i morse) har jag skickat in mina nya önskemål på hur jag vill att jackan ska se ut. Får se om jag blir nöjd senare idag!

Att få göra sin (min/din) jacka efter sina egna önskemål vara som att stå som ett litet barn och välja smågodis i kiosken......jag vill ha en så´n och en så´n där. Jag har beställt flera texter och loggor. Nu går man snart omkring som ett barn och längtar till att den ska komma med posten............längtar som ett barn till Tomten på julafton. Ni ska få se senare på en Cool jacka.....

















Min ska var Svart som Svarten.................



Det var egentligen Tobbe som skulle beställa jacka och han bestämde sig för en snygg Krantz-jacka med snygga loggor. Han är mera bestämd och nöjd med sin beställning. Ni ska få se på en snygg jacka när den kommer..............







Tobbe fick sin jacka som 50års present, vem blir inte glad över det? Att kunna få göra sin jacka, precis så som man vill ha den. Med loggor och text. Lasse fixade så att han fick sin jacka precis så som han ville ha den. Några loggor som Tobbe ville ha, hade inte Lasse......men det fixade ha till..............så klart!

Pappa provade också en jacka, han ser ut som Jerry Williams brorsa tycker jag!



Tror att pappa funderar på en logga med en viss bil på ryggen, eller om det blir en väska med tryck. Tobbe beställde en väska i skinn som har samma färger som hans Corvette!

När vi varit hos Din jacka så åkte vi hem genom ett köigt Stockholm, hem till kräft/räk-kalas med barnen. Sofia hade beställt kräftor innan hon drar till Kreta.........







Efter kräftorna blev det tre-kamp i mitt gym......

















Sen vart det fotboll !!!!



Efter tre-kamp mellan oss i gymmet och fotboll blev det rabarberpaj och avkoppling framför Tvn i vår nya soffa.

JAG HAR SEMESTER::::::::::::::::.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0