Ibland kan nätet var ett kul............

Ibland kan nätet vara ett kul ställe att hitta både det ena och det andra på. Jag har hittat kort på mig som ligger på forumet och som jag lånat därifrån till min blogg. Sen kom det en kommentar till mig under gårdagen............klart att jag ska till Västerås!

Kommentar från någon på nätet som heter Johonny.......

Kul att se att du bloggar fortfarande! :)

Det är ju Power Meet i Västerås nu igen, så jag tänkte jag skulle tipsa dig om det ifall du har missat det? ;)Själv ska jag dit imorgon!

Kom att tänka på dig igen i och med detta. Halkade in på din blogg för något år sen när det precis var förra året om du minns det, frågade om du också skulle dit och skrev även något om att jag tyckte det var sexigt att du använde stringtrosor eller så efter något inlägg om nya leopardmönstrade sådana, haha ;)

Hoppas allt är bra med dig! :)

Svar till Johonny: Jag mår bra nu! Jag ska till Power Meet, men tack för att du påminner ;-)


Power Meet 2011

Hittade bilder på nätet, från forumet.......


Sveavägen, sista fredagen i månaden juni. Jag och ¨grabbarna¨.....


Roffe, jag och mamma på hamnfesten i Nyköping i förrgår :-)


Här är en som kan göra fina kort med något fotoprogram.............
Så här vill jag också kunna göra. Säker gjort med en Iphone.............

Igår var jag på gymmet efter sju på morgonen och körde ett hårt träningspass, sen var jag hos min sjukgymnast. Efter det var jag och kollade rean i Haninge, men hittade inget speciellt roligt. Fortsatte på ÖoB, Eurostore, hela Länna köpcenter, port 73 och sen hem. Träffade både Annika och Janne från jobbet.

Var och kollade om jag ska unna mig att köpa en ny mobiltelefon. Önskar köpa mig en Iphone tror jag. Vi får se?
 
Köpte iaf nya glas igår, så nu åker de gamla till återvinningen......................

Idag ska jag göra...................vad???? Vet inte!!!
Handla, åka till Stockholm, städa, träna, läsa en bok.............ja, jag vet inte!

I morgon blir det iaf Västerås :-)

Måste bara gratta Pilen att han äntligen fått sin bil.............ibland händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0