Lill-lördag.......

Lill-lördag var det igår. Uppe som vanligt väldigt tidigt med bloggande och kaffe. Sen tog jag bilen till gymmet och tränade en timme innan jag träffade min sjukgymnast. Jag mår nu ganska bra och har inga mer tider hos honom. Har hållit på i tre och en halv vecka hos sjukgymnasten för att må bra.................och detta på min semester. Måste ta det lugnar i framtiden............inte göra allt!!!!

När jag kom hem från gymmet hade Tobbe börjat med att byta olja på C4an, så jag gikc in och tog på mig min bikini och hjälpte till ute i solen med oljebytet.



titt-ut!







Ska prova en ny packning till pluggen i plast till oljetråget, den gamla var i metall.





Sen körde jag ut Svarten. Tog mig en runda ut på vägen. Mötte en Taxi-chaufför som kollade som fan, kom på att jag var ute och provkörde C3an i bikini..............det är kanske inte så vanligt?



Sen gjorde jag lite arbete inne vid datorn. Gjorde klar min beställning hos www.dinjacka.se
 där jag har gjort en jacka precis efter mina önskemål. Så kul. Vilken present till sig själv!!! Ge det till dig själv eller någon du tycker om................klart roligt.

Efter lite siesta och annat så drog vi till Skanssundet för att äta middag och träffa Corvettevänner. Vi ses där på onsdagar och idag vart vi sjutton Corvetter! Dessutom var både Maria, Sofia och Billy med..........så roligt!



Jag åt en hamburgare...............så gott!



Sofia åt en räksmörgås!




Pappa/morfar får sin hamburgare!



chefen med sin godispåse, vi vet vad han äter för godis ;-)




Med färjan kom det fler och fler corvetterunder kvällen..........



Affes rondellhund!



Lite fina bilder...........



















Mats min PT ( personlig tränare ) i fotogafering!









Min pappa...........



Mammas NK-kompis kom idag, mycket trevligt!



Han kom ihåg hunden, men inte kopplet!



Maria var där med C7a...........



Min fotokompis var där !



Med sin pankakslins :-)





Ser du GB-gubben? Nypolerat!



Sommarnatt!!!







På väg hemåt, Tobbe fick köra. Jag fick lite vin i kväll till maten...........





Kvällens finaste foto! Se nedan..........



Kvällens lek finns ett fel!



Hade en toppen-onsdag igår. Nu känns det som semester i hela kroppen.

Om en stund ska jag träffa Matz för att plocka ihop sakerna till Hågelby ifrån klubbförrådet. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Handla lite kanske? Sola lite kanske? Vet inte...............ha semester helt enkelt.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0