Mår som en prinsessa..........

Mår som en prinsessa just nu. Tänker bara på MIG, gör bara det jag vill göra och finner meningen med livet. Livet är rätt bra härligt när man mår som bäst. Bara att få göra prcis det man vill göra och låta dagen bli som man själv vill ha den. Semester är nog arbetplatsens gåva till folket ( man kan tom. börja längta tillbaka efter fjortondagars semester, fast jag vill inte börja arbeta NU! .............jag har tre veckor kvar).

Igår vaknade jag tidigt som vanligt och gick upp till mina dator och kaffemugg.

Löptränade min halv mil.............
Åt frukost.................
Åkte till gymmet och tränade en timme...............
Var hos min sjukgymnast....................
Shoppade lite i småbutiker................
Åkte hem och åt lunch................
Tog en siesta....................
Var och köpte ett gym.....................
Gjorde kvällen till guld.................

Har sovit dåligt i natt då jag läste om inbrottsvågen runt omkring där jag bor i natt. Jag har jävligt bra fantasi ..........dessutom vaknar jag av allt. Har vaknat tidigare i mitt liv av att någon försökt ta sig in via altandörren, besök på gården av tjuvar på fyrhjuling och någon som skulle ta bilradion en annan gång. Så nu är jag rätt trött! Blir kanske en siesta idag också.

Fick lite roliga MMS igår av Jerka.......

Gissa var?



Såg dåligt i min jävla telefon och fick svara PASS! Fick en ny bild..............



ASKERSUND......såg det på direkten!

längtar tillbaka till förraårets event som vi gjorde där.









Längtar tillbaka till den helgen med bilbanerace, bilutställning och whiskyprovning och cruising på natten.

I helgen är det dags för Askersund. Bike&Car meet på lördag, kanske något att åka på? Eller så blir det Kjula. Då bra event samma lördag. Dra lott och se var man åker eller????

Var och handlade en Amerika kudde till Pilen igår............




Fick MMS av MAts som undrade om jag hade dessa? Det har jag INTE!



Inköpta på Ullared!

Ikväll kanske det blr Skanssundet................regn, ÅSKA eller sol. Vi får se! Vädret får avgöra.....

Nu ska jag ta min löparrunda.................hörs senare. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0