Semesterstart med ..............

Semesterstart med träning på gymmet. Var och tränade mellan sju och halv åtta. SMSade Chrippe som ska börja träna idag, pratade en stund med Affe. Missade tydligen honom i fredags inne på Sveavägen, då jag var inne på Hard Rock. Sen var jag och handlade mat och flyttkartonger. Hem och åt frukost och läste Zlatans bok ett tag. Solen gick i moln och jag gick in och städade klädkammaren, det slutar med återvinningen på onsdag eftermiddag ;-)



Efer att ha städat ett tag så blev det så tråkigt att städa att jag tog fram löparskorna och tog för första gången på länge milrundan. Fortsatte sen med mitt städande, sen middag, rensa avlopp hos Sofia och en Corvetterunda på Södertörn.



Idag ska jag hem till Ann hela dagen, ska bara träna först. Gymmet klockan sju och sen sjukgymnasten klockan nio. Ann ska också träna, sen ska vi ut och äta lunch, sola, slappa och framförallt prata. Saknar henne som faaaaaaaaaaan!
Det blir Corvetten hem till henne :-)



Jag och Ann sommaren 2011

Min andra semesterdag idag. Vad sak jag göra sen? Vill åka motorbåt, vara på sjön, hyra en stuga vid havet eller vad som helst! Känna sommar och semester...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0