Skit............

Skit med mycket eller allt, vet inte. Skitnatt övergick till skitmorgon. Mycket är skit.............stannade hemma från att åka till Power Meet som jag bestämt att jag skulle åkt på. Allt är ändå skit, hur man än gör. Stannade hemma och körde skit. Två släpkärror med skit blev det, körde bort massa saker som jag städat ur från vind och förråd. Körde också bort alla gamla bildelar från Corvetten.............nu är allt borta ..............sköööööööönt!

Mellan turerna till återvinningen jobbades det en och en halvtimme med att få dit ena backspegeln. Ganska struligt med skruvar och annat i trånga utrymmen i dörren, men nu sitter den på passagerarsidan också.



När den var monterad blev det ett lass till återvinningen, fylla dunkarna med bensin för jag ska försöka starta henne så fort som möjligt. Hämtade ut ett paket på posten som jag beställt samt hälsade på Sofia i Västerhaninge.

Min söta present till mig själv..................







Sen jobbades det vidare i garaget med att få dit fönsterlister och inredning runt fönstret. Mycket att borra och allt tar en sådan tid. Ska fortsätta idag tror jag. Jag vill få den färdig för att starta henne.................



Utan Tobbes hjälp med bilen under lördagen så hade det inte gått.................

Tog en promenad på en halvmil vid tio på kvällenn då en tropisk värme gör att det hela blir vansinnigt skönt att bara vara ute................

Hoppas på en trevlig söndag...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0