Skönt med semester.......

Skönt med semester då kan mangöra det man bara vill göra. Igår morse var jag ute och löptränade, sen blev det duschen och en god frukost. Efter det la jag mig i solen och läste en bok. Började på första sidan och bara plöjde igenom boken och slutade på sista sidan. Bara låg i solen och njöt av livet. Visst skulle jag hellre ligga på en klippa eller på en båt och läsa men så är det inte så. Bara att ta det som det är och acceptera läget. Läste ut den här boken av Anna JAnsson......

Jag och katten låg i solen nästan hela dagen..........han njöt nog han med!



Sen ringde Helene och undrade om hon skulle boka bord på JönsAnders.



VAr där 2012. Dyrt som bara den. Man får full tank i Corvetten för en hel middag. Är maten värd pengarna? Är pengarna mer värda att tanka för. Allt går att avboka..........och ta ett piller.

EFter middagen blev det en powerwalk på en mil innan jag gick hem och kollade lite tv och somnade sen sött i min säng.

Idag ska jag till gymmet och träna, sen blir det sjukgymnasten och sen....?????

Kanske Lissma till kvällen om vädret tillåter, det ska visst bli regnskurar under dagen. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0