Sol, bok, Corvette-tvätt...........



Vaknade efter en jävla katt-natt. Helt slut i hela kroppen. Efter kaffe och bloggande gick jag tillbaka till sängen och sov en stund. Sen hittade jag en bok och solstolen, där låg jag hela dagen tills boken var slutläst..............



Då tog jag Corvetten till bensinstationen för att tanka och göra allt klart inför lördagens träff i Norrtälje. Amerikan Car show. När jag kom hem blev det ett glas vin och en biltvätt.Så mysigt och avkopplande att tvätta bilen i kvällssolen och dricka ett glas vin = livskvalité



Medan jag tvättade och tankade biilen fixade Tobbe middag och bjöd på. Han hade dessutom plockat kantareller till dagens middag.......................så gott!



Nu på morgonen hittade jag helt nya hörlurar i kartong och allt, till min telefon vilket gör att mobilen hänger med ett tag till. De gamla lurarna glappar när man pratar för de är lite trasiga och sitter inte helt ok i fästet lur/telefon.





Jaha! Då var det fredag igen. Andra fredagen på semestern............ska snart löpträna en sväng. Åka till gymmet ochsen handla lite till lördagens aktiviteter. Ska upp halv 5 i morgon och åka 5 för att vara i Norrtälje vid halv 7. Det blir en bra dag.........lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0