Som en arbetsdag.............

Som en arbetsdag blev dagen igår. Saker som skulle fixas och tider som skulle passas, men ack så bra det belv!

Sov alldeles för länge, vaknade vid sex. Kaffe och bloggen, packa träningsväskan. Var på gymmet halv åtta och körde ett träningspass på en timme frem till halv nio. Var sen hos min sjukgymnast och kollade upp dett onda från onsdagen då jag gjorde något med nacken hemma hos mamma och pappa när vi rensa ogräs och krattade gången med tungt grus. Han hittade ett fel på andra och tredje halskotan, och fixade till det. nu har jag några övningar som jag ska göra fram till onsdag i nästa vecka då jag ska dit igen. Det onda gick iaf över efter hans toppen behandling.

Sen var jag och reklamerade varor klockan tio då butikerna öppnade och hämtade ut lite pengar som jag ska ha i kväll.



Sen var vi och hämtade vår nya soffa............







Nu åker den gamla men dock fina skinnsoffan ut. Ska försöka sälja den på blocket. Tobbe tror att man lätt får 2000:- för den. Ska fota och lägga ut den under dagen idag  tror jag.



Den nya soffan blev fin där vi ville ha den!





Sen tog jag rast i solen och la mig och solade magen, så härligt det oxå!

Klockan sex hade jag kommit överrens med säljaren av ett gym att vi skulle betala resten, la handpenning på ett i tisdags................så nu har jag ett eget. Så det var vi och hämtade igår. Mycket saker så vi fick ta två bilar. Älskar verkligen min laståsna till bil..................



städade upp ihörnan av garaget för att göra en gym-hörna........



Godkänt ......GRYMT BRA.......blev det!



Bredvid Svarten finns gymmet just nu............



En Smithmaskin ( skivstångsmaskin ) 

Stående ryggresare 

Anatomisk magbänk

Armhävningsställning

Kromade hatlar i ställ, som jag satt och polerade med autosol. Pilen avslöjar detta ;-)

 

Idag ska jag inviga mitt eget gym klockan åtta och ikväll ska jag Nynäshamn och bara med på invigningen av segeltävlingarna..................

Ska bli skönt att slippa åka 3,8 mil som jag har till mitt gym, nu kan jag bara gå ut i garaget. Kommer kännas bra tror jag.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0