Som en arbetsmyra...........

Som en arbetsmyra igår målade vi och skrapade bort gammal färg på huset. Det är inte som att lacka en bil. Men kanske? Kanske kan man spruta ett hus istället för att stå där med pensel och måla upp och ner???? Vet att gamla lador sprutar man!



...........som när Svarten lackades!!!



Sen vart det solstolen, städa huset, bad och träningspass klockan 20.00. Inte mina vanliga rutiner iaf. Nu ska jag ta det lugnare ett tag och njuta av semestern lite. Pratade med Guy igår, planering de sista träffarna. Pratade med Janne igår morse om hans lilla ögonsten. Hade skickat över bilder på Trassel. Självklart fick jag samtal från en glad Jerka som handlat 1:18 bilar. vi brukr tävla om vilka vi har och inte har. Han hade köpt en lika dan som mig. En C2a med Amerika motiv, bara den att han prutade och fick den till ett bättre pris än mig.

Sen fick jag sms av Sofia och hon hade det bra på Kreta, det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0