Träff med klubben 14 juli

Träff med klubbenden 14 juli i Norrtälje......TIDIGT! Vi träffades på parkering vid hotellet i Norrtälje klockan halv sju för att sedan köra ner till insläppet gemensamt och köra in när de öppnade klockan sju. Jag gick upp kvart i fyra och åkte hemifrån 05.05 och var i Norrtälje efter sex. HAde en otroligt fin körning upp och vädret visade sig från den bästa sidan. Solen gick upp och himlen var fantastiskt vacker. När jag hade parkerat  min bil kom Chrippe med sin vita.........



Sen landade Örnen.............



.............färdledaren.........



..........och lite flera, Vi blev totalt tjugonio bilar på parkeringen.



Sen kom racebilarna. J & J



Jerkas luktade varmt...........det måste gått fort upp!



Sen kom en Stingray........



Halv sju gick karavanen ner till insläppet............





Kö till insläppet, tidig morgon. Lördag morgon tjugo i sju.



Lite polering fanns det tid till oxå!





Sen öppnade insläppet............



Bilar både framför och bakom mig...........



Vacker syn en lördagsmorgon.........så man ryser av välbehag!



norrtälje hamn en tidig morgon, så vackert det också!



Corvetter från dubbla led in till parkeringen i hamnen.



Lite fler som behövde putsa på den redan fina bilen............





Chrippe hade redan putsat sin i kön ner till parkering så han kunde vila sig!



Sen blev det frukost, efter tält och annat var urpackat från bilarna.....





Vår klubbparkering!



Sen kom Pierre med hela sin skara av vackra bilar, han tömde garaget.




Försäljare ut i fingerspetsarna är hon!'





gräsklippare?????





Sen kom Pierre och bjöd på tårta, bulle och kaka.



Den var god ................jag lovar!



När jag kom hem tvättade jag bilen och ställde in den i garaget. Sen tog jag mig en powerwalk på 8 km för att sätta sprätt på kalorierna från tårtan. När jag nästan var hemma kom regnet!



Efter duschen så var bandet runt armen blött, så då klippte jag bort det!



En otroligt bra lördag. En av de bättre på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0