Ego-helg......

Ego helg belv det. Hela lördagen gjorde jag saker som jag bara måste göra för att må bättre. Känns så bra när man får saker gjort som man inte annars hinner med att göra. Gör att man känner sig mindre stressad.

Igår vart det en egodag i GARAGET. Så härligt! Jag fick hjälp av Tobbe och vi gjorde massor med Svarten. Svinkallt i garaget när vi kom in, men sen drog vi på värmen och hade en bra arbetsdag där. Bra musik och ett härligt lugn. Satte in alla inredning bakom förar och passagerar-stol. Sidobitar, fönsterram, innertak, säkerhetsbälten. Satte in mina nya stolar och lister vid dörrar. Satte dit handskfack, konsol vid växelspaken, inredning under instrumenbrädan och mycket annat. känns såååååååååååååå bra! Jag satte dit min reg-plåt, för snart vill jag ha henne klar.

Garagetid denna tid 9.00 - 19.15



Snart ska jag träffa Wheels i Hågelby för att planera inför den 4:e augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0