En bra dag......



En bra dag hade jag igår. Drog hemifrån tidigt och fick en toppendag på jobbet. Så skönt att allt bara flyter på ibland och man får jobba undan lite måsten. Efter jobbet drog jag till Sorundafestivalen för att kolla på the Boppers. De var dock försenade så ett förband fick spela alldeles för länge tycker jag. Sen kom de och tog över, vilket drag. De gav järnet och man fick så mycket energi av dem...............

Jag köpte en musik-DVD om dem..........



På festivalen hade de denna kväll bilutställning med entusiastbilar, min kärlek for direkt till denna skönhet!



Under musikuppträdandet kom det SMS från Jerka.............han har köpt den! ( inte Jerka utan en vän till oss i Jönköping, som vill ha en Oldies-bil)







ja, i Småland kan man hitta fina bilar hos de som säljer ¨Vettar¨. Sen SMSade Janne, han har köpt den! Så roligt, uppdaterad hela tiden trots att man inte har Facebook i mobilen. Det bevisar att man har härliga vänner..........

Ringde och grattade en annan härlig vän igår som fyllde år, dessutom jämnt.



Grattis och HÄPP, HÄPP till Lasse

Idag ska jag åka och hämta ut mitt nya körkort och fixa lite annat innan jobbet. Stänger idag och jobbar därför fram till halv sex en fredag. Sen är det helg. Känns så bra, är så trött!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0