Fredag......

Fredagar kan verkligen se olika ut. Min fredag vart rätt lugn, hade en lugn morgon hemma vid datorn och skrev en del mail. Regnet öste ner utanför fönstret, jag satt i min kökssoffa och fikade och surfade runt på datorn. Blogga m.m. På jobbet drog jag igång ett bollspel ute i regnet och sen vart det spel och rita inne. Kom hem tidigt och tog det bara lugnt, en lugn kväll utan något speciellt som hände. Lite telefonsmatal, sms och mail men annars lugnt. Laddade batterierna, som man kan säga.

Snart ska jag träffa Lasse och vi ska packa pallarna till sommarmötet, sent ill mamma och pappa och sen vet man inte vad som kan hända................



Lasse och jag Taxinge 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0