Nu är det klart!

Nu är det klart! Vilket arbete, det var inte kul på något sätt. Men nu är det gjort och allt ska iväg till sommarmötet.

Har monterat in namnlappar i namnbrickebehållare som var förstora, så jag har fått suttit och klippt bort en milimeter på alla namnlappar innan de går in i behållaren. Det var bara 600 stycken, så det gjorde ju ingen ting. Eller hur? Vad tror du?



Sen ska namnbrickorna stoppas i små påsar och sättas i nummerordning på ett stripe-band.....



Buntas ihop och skickas iväg på lördag morgon.



Igår hade jag en bra dag på jobbet. var och simtränade ett barnn och hade idrott, spelade brännboll och hade det bara bra. Har fått en allergichock av pollen i mina ögon så de är röda och svider. Jag är så söt!

Efter jobbet drog jag hem och sen gjorde jag klart de sista namnlapparna, satt mellan klockan fem och sju på  morgonen också. Efter middagen så var allt klart och då städade jag hela huset...........

Somnade sött framför Tv:n igår kväll. Jerka och jag har fullt upp med allt som rör Nationaldagen, det är mycket nu! Det sak bli en rolig dag, tror vi är uppe i nittio anmälda personer.

idag ska jag åka förbi killarna i garaget och prata bort lite tid innan jag åker till jobbet..........får se om jag hinner åka förbi ett annat ställe som kan resultera i något kul för min C4a.

Nu är det fredag och i morgon lördag ska jag träffa Örnen och vi ska packa allt till Ronneby. Det är lugnt! Vi har allt under kontroll...............



Sen ska jag på shopping-runda ..............kanske hittar en ny bikini..........



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0