Satt i morgonkö.......

Satt i morgonkö mellan sju och nio. Helt fantastiskt! Kö över allt! Skulle vara i Solna hos min tandläkare igår klockan nio och tjugo. Startade hemifrån sju, gick rätt bra fram till Tumba. Sen kö vid Hågelby, kö ut på Södertäljevägen. Tre fordon som hade motorstopp. Tvärstopp vid IKEA Kungens kurva, kö Essingeleden, vägarbete på essingeleden, vägarbete i Solna. På väg hem, vägarbeten och tunnlar som var avstängda, i en satt en kranbil fast! Ja, hela stan är ett kaos!!! Hur orkarde som pendlar varje dag? Jag orkade inte en dag, trots trevliga kompisar som höll mig sällskap i telefonen.



Köer!!! Regn!!!   :-(



Kommer till jobbet och igår serverades min favoritmat = GLADARE!

Sen blev jag som GLADAST!! Lena min arbetskamrat kom med en mössa till mig, hon sa att den passade mig. Blev jätteglad, för det gör den! Min mössa! En ego-mössa!









Efter middagen blev det en tur med fyrhjulingen och frakta bort ett skåp.




Då åkte arbetsmössan på, här ser man ut som ¨Plupp¨igen ! Full fart med fyrhjulingen............och uppehåll mellan två regnskurar i kvälls-solen som orkade titta fram så fick man lite roligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0