Seg söndag.............

Seg söndag, regnet fortsatte att strila från himlen. Fixade lite med klubb-arbeten. Mail och listor. Fikade och bloggade som vanligt. Någon tvättmaskin sedan blev det till att plocka ut allt skräp i bilen från förrådet, saker som ska vidare på lördag till återvinningen. Städade ur och damsög ur Transporten, den är så ren och fin nu! Var i garaget och skulle börja sätta dit fönsterlisterna, men blev avbruten för annat. Var med Nina och Micke i Sunnerby. Hem igen, lunch till alla. Sen borde jag gått ut i garaget men somnade i soffan. Vaknade för att hämta Sofia vid tåget. Träffade lite vänner igen och sen var det middag och sen köra Sofia till tåget. Satt vid datorn och gjorde saker jag tror jag kommer att ångra. Vi får se senare!

Skulle ha en bild på mig själv, hittade mig som ¨Plupp¨den tecknade figuren i barnböckernas varld som bor i fjällen i sin kåta med vesslan...............jag har dock ingen blå lugg som sticker fram ;-)

Ska kanske vara ¨Plupp¨på fredag när det är maskerad!



Nu på morgonen ska jag sitta i bilkö mellan sju och nio för ett besök i Solna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0