Träffade Wheels.............

Träffade Wheels i Hågelbyparken igår för att se hur deras planering för eventet är tänkt. Det kommer nog bli riktigt bra. Först och främst så är det otroligt vackert i parken, och med lite bilar så kommer det bara bli ännu vackrare. Det kommer inte bli samma känsla som på Barkaby flygfält. Här kan det kanske bli lite trångt men vi har fått en bra parkering till våra Corvetter. Vi får bjuda på vår frukostbuffé som vi har haft tidigare, så det ser ut som förr. Vi ( jag och Ove ) ska se till att hitta tre Corvetter till VIP-tältet.

Här ska vi parkera............



Vår lilla hörna, med utsikt mot Hågelbyleden. De som passear där kommer inte missa våra bilar och flaggor. Vi kommer att synas som klubb iaf  :-)



Var och tankade bilen på Statoil, så nu sparar jag lappar till en ny fotboll.
Hittade en söt liten modell av Air freshner.......den är rosa.



Jobbade hela dagen och sen var jag till Sofia, sen till mys-stället och tog hand om mig själv. Sen var jag och handlade och då mötte jag Mats, det var länge sedan. Hans fina Corvette stog på parkeringen.............



Fick SMS av Uffe som var ute och körde studenter med sin Camaro och hans polare som har en C2a...........



Hemma sent med allt som åter ska fixas.............sen godnatt.

Nu ska jag snart till jobbet, jobbar till nio i kväll. Möten och annat på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0