Träningskompisen.............

Träningskompisen Jerka ringde igår när jag tog min joggingrunda. Han satt i bilen på väg till jobbet och jag sprang min joggingrunda på 5 km och vi pratade hela tiden. Mycket trevligt att ha sällskap på träningspasset.

Sen jobbade jag................och efter jobbet åkte jag till gymmet och gymmade en timme. Körde ett lite tuffare pass och det kändes bra. På väg hem från gymmet handlade jag massa gott. Det var jordgubbar, körsbär, nektariner, grapefrukt och persikor. När jag kom hem och plockat in alla maten så tog jag en promenad runt byn på 5 km och njöt av att sommaren var här. Sol och värme...............

Jag på min träningsrunda.........



Köpte smiles som jag sätter på roliga dagar på min almenacka............



De pratar om regn till kvällen och jag som trodde på en fin kväll i Stockholm.
Cruising i Stockholms innerstad...........??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0