Trevlig onsdag-kväll.............

Trevlig onsdag-kväll blev det. Vi var ett underbart gäng som träffades vid Skanssundet för att äta middag ihop på deras bistro! Så mysigt............rattade Corvetten på härliga vägar ut till Mörkö. Fick stanna vid Grödinge kyrka för då skulle Pilen gratta Tobbe.



Vid färjan stog mamma och pappa och väntade, åter ett galtt återseende.....





Parkerade bilen på VIP-parkeringen som Tomas fixat...............



I Skanssundet var det toppenfint väder hela kvällen............



Lasse och Ingrid var där................



....................och Janne kom med sin bil, fru och hund.



Efter middag var det mingeltid vid bilarna och kiosken...............



Då kom det massa fina bilar med färjan............





Vad gör killar som MEST!



En fin men lite kylig kväll............









Alla hade små godispåsar med sig hem!!!!!



Jag som inte skulle äta ågot godis nu när jag dragit igång med min träning. Men det gick åt helvete, satte ett tak på max tio godisar och jag tror jag åt åtta.

Jag som trodde att jag hade full tank i bilen hade tvärt om. Körde på reserven ut till Skanssundet och tillbaka till Rosenhill där jag fick tanka upp henne. Jag som hade fått fis-köra för att spara på de sista dropparna fick äntligen gasa ur henne på vägen hem. Det gick som bara faaaaaan.............och ingte regn på hela kvällen.

Igår morse hade jag dessutom lyckats jogga min halvmil och det gick riktigt bra. Var ute klockan tjugo i sex och körde mitt joggingpass. Nu ska jag ta en liten morgonpromenad och i kväll är det träning på gymmet. Pratade med Fredrik och kollade om han körde hårt med sin träning, och det gjorde han. Han inspirerar mig till att köra hårt. Som en personlig tränare :-) Han hade semester med sin flickvän och det finns det fler som har ( börjat med sin semester i denna kyla som det är nu denna sommar )

Ha en fin dag.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0