Äkta bra helg och söndag.........

Äkta bra helg och söndag. Hela helgen har varit toppen! Söndagen lika så. Var uppe innan sex i söndagsmorse och städade, tvättade och fixade eb hel del hemma inne. Sen var jag i garaget och fixade med ett säte, sen kom solen och då gick jag ut och solade näsan. Sen gick solen ner och det blev kallare då gick jag in i garaget och fixade säte nummer två. Det här jobbet hade jag sett som att bestiga Mont Everest, men det var inte så. Med rätt teknik gick det rätt bra.



Skinnet ska vikas ner runt kanten på underredet och sättas fast med klips, ingen enkel lek ska jag säga. Men bra blev det!

Pilarna nedan visar de små förbannade klipsen med små hullingar som gjorde att när de väl satt där så satt de fast riktigt ordentligt.



Ett säte klart på förmiddagen, sen solstolen ett tag, sen säte nummer två på eftermiddagen. Efter 18.30 på kvällen var båda sätena klara.......




Klappat och klart.......ska bara in i bilen NU!



Ett glatt Garage-troll.........



......eller???



Jodå! Detta Garage-troll mår rätt bra!



I kväll ska jag och pappa kolla på en bil. Ska bli riktigt kul att se hur den ser ut i verkligheten. Pratade med killen som äger den igår, det finns någon som har lagt ett bud men som han inte godkänner. Pappa och jag kan ju kanske köpa den ihop???? Man lever ju bara en gång, eller hur? Men först måste man se om det är något att ha! Men den ska visst vara ganska fin..............

HA en bra vecka......nu ska jag till gymmet.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0