Åter en söndag i garaget.........

Åter en söndag i garaget i lugn och ro. Så myyyyyyyyyyyyysigt!

Undrar hur många timmar och helger jag tillbringar här i garaget med Svarten. Nu känns det iaf förbannat bra. Man börjar se att det liknar något. Allt ligger inte utspritt på hela golvet, utan sitter mer där det ska sitta. Kan kanske bli klar till slut. Ett tag var jag på väg att lämna bort hel skiten, men då tappar jag det jag min vison.
ATT JAG VARIT MED OCH GJORT DET MESTA SJÄLV.......

Började med att städa och dammsuga golvet i garaget och gjorde fint. Plockade undan saker som inte skulle vara där. I ett garage har man bara bilrelaterade saker, det ska se bra ut så man får lugn och ro i själen......

Jag har idag .......

Satt in någon form av skydd i dörren mot smuts tror jag ;-)
Det ska iaf sitta där enligt verkstadshandboken.............



Tejpat och lackat mina lister..........



Fixat muttrar rena från rost och argning...........



Polerat listerna efter lackningen.............



och monterat dit båda listerna...........



Tobbe har fixat med radion........någon Micke kom inte :-(  men Tobbe kan !



Satte dit mitt-konsolen och drog sönder konsolen till handbromsen. Det blir till att laga någon helg framöver...







Ser bra ut tycker jag :-)



Laddar på bilen under tiden då jag inte är där............



Kom ut från garaget halv sju till rosa skymning som ska betyda vackert väder i morgon. Middagen var färdig i köket.........har det hur bra som helst !



Igår vaknade jag vid sex och blödde näsblod igen. Fick göra en behandling mot min ¨sjuka¨. Fikade och hade lite tid att sortera mina foton från mobil till dator innan jag gick till garaget. Idag vaknade jag fem, har satt på en tvättmaskin. Planerat jobbet och nu skrivit ett blogginlägg. Ska jobba inne på kontoret innan jag åker till gymmet........

Så var det måndag igen.................det värsta är att mina kaffebönor är slut och jag kan inte använda min kaffemaskin. Vill inte ha vanligt bryggkaffe längre, det är inte lika gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0