Arbetsdag hemma......

Arbetsdag hemma, men inte med Corvetten. Jag vet att jag borde, jag vet att det inte är mycket kvar, jag vet att jag måste ta mig i kragen och sätta fart. Men, men , men jag gör det bara inte. Har ingen energi till det. Tycker inte det är lustfyllt att gå dit........så jag skiter i det som sagt var. Den får stå där och vänta på att min lust.

I trädgården har andra lust....



Under huset satt vår lilla vän och tittade, men till slut hittade han ut!



Jag rensade ogräs i rabatter och täppte sen till alla hål som grävlingen gräft upp för att komma ner under huset. Jag skurade altanen...



och målade den sedan.



Tvättade segeljollen och bytte till en ny press.



Tvättade växthuset, skurade möbler och ansade min vindruvsrankor. 



Målade en gammal stege svart som jag ska ha som spalje till min humle.

 

Av humle kan man få ÖL.

Flyttade en buske......



Gjorde som sagt allt möjligt utom att arbeta med Svarten.



Idag ska jag jobba på jobbet iaf. Sen är det helg igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0