Arg kärring......

Arg kärring var jag igår, hela dagen var S....K....I...T

Skylten från Rättvik passade bra igår......



Varför ska man bli så arg när inget går bra. Igår skulle jag göra lite saker för att må bättre. Känna stimulans, men eftersom orken och glädjen inte finns så gick allt åt helvete. Jag vill bara en sak just nu och det är att den här gamla förkylningen försvinner.

Nu sitter fönster på plats i bilen och jag skulle prova att montera lite inredning för att känna glädje över att jag äntligen gjort något vettigt på en hel vecka. Men skruvar och inredning stämde inte. Jerka som ringde precis då fick höra mitt glada humör och han gav mig tips på hur man kan göra för att det ska passa på gamla bilar. Det tipset ska jag ta hand om. Det var BRA!





Klappat och klart!!!

Kvällen tillbringade jag på hockeypub för att göra något trevligt. Visst hade jag trevligt, fick skratta lite. Men hur gick det matchen?? Sverige förlorade............tråkigt.....hem till sängen för att idag.....

Åka till Taxinge, vårmönstring med Corvetteklubben där. hoppas inte regnet kommer. Nu vill vi ha sommar och sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0