Corvette-tur



Igår var det dags att ställa på Corvetten. Fixade det på morgonen och sen var det bara att köra ut henne. Man blir som glad! Glad i hela kroppen, glad i hela själen!

Efter jobbet hade jag bestämt med Matz så att han kunde öppna klubbförrådet till mig. Hämtade massa skyltar och plastpåsar till Ronneby och alla hjälmar till Malmby. Hela Corvetten full med saker. Påsar, påsar, påsar. Matz är iaf otroligt snäll och hjälpsam. ALlt löste sig till det bästa. Fick riva runt bland alla saker som Lasse och jag plockat ihop för att hitta skyltarna till sommarmötet. Nu har jag lite att göra iaf framöver. Jag som har så mycket tid över till allt!!! Skojjja bara  ;-)

Tog mig en sväng förbi mamma och pappa och lagade mat till dem. Stekte torskfilé och sen hade pappa köpt färska bär. Hallon och blåbär med lite mjölk..................så gott!!

Hemma ganska sent, bara att köra in bilen och plocka ut sakerna. Hela garaget fullt! I helgen kan det bli ännu fullare, och jag med. Pubafton i morgon kväll....jippiiiiiiiiiiiiii jej!!!

Ha en bra dag......måste kolla in vädret för söndagen. I morgon kommer det skitväder iaf.......



Hämtade lite skruvar/muttrar hos världens bästa killar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0