En jävelmorgon som bara blev bra igen.....

En jävelmorgon som bara blev bra igen. Hade en riktigt bra start på morgonen med min joggingrunda och halvmilen, vattnade blommorna ute och sen gick jag in i duschen. Sen bröt jävelmorgonen ut! Jag hade inga kläder som passade denna dag tyckte jag. Allt resulterade i att jag provade, provade och provade. Högen på sängen bara växte, så irriterad. Då ringer Jerka och jag berättade om mitt I-landsproblem och måste avsluta samtalet eftersom jag var så stressad. Han tyckte jag kunda använda blåställ och Corvette-tshirt. Ett enkelt val.....eller hur?

Sen vände dagen, berättade om min jävla morgon för kocken och han bara skrattade och tyckte inte synd om mig. ( Han vet att jag har kläder i garderoben och jag håller med honom). Sen var jag och badade och fick beröm av badvakterna och då blev jag lite gladare, sen ringde Roffe då blev lite gladare sen ringde Affe och då blev jag lite gladare och sen var allt BRA! Är så glad över mina vänner i klubben, de är så fina människor.

Hur många samtal om Sparreholm som helst igår kväll. Vår hedersmedlem i klubben ringde och anmälde på sig, det är roligt. Pratade med Rickard en kille rätt länge, ny medlem som är rolig att prata med.

Pratade med Thomas och de öppnar Bistro onsdagar i Juni. 6e juni vet jag inte eftersom den är röd. Men den 13e juni är det dags! Den 13 är det väl många som putsar på Corvetten då det nalkas för avfärd till Ronneby. Den 20e kommer jag inte ha tid, men den 27 juni får det bli premiär för Skanssundet för min del. En räksmörgås kan smaka gott då !!!









Idag är det BRA! Ha det bäst!

Pratade med killarna på verkstaden och de hade inte hittat felet på ljudet från bakvagnen. Kopplingen var helt perfekt just nu. så den var klar! Får se om de hittar något fel under dagen.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0