Ett lik till......



Ett lik till, ja så känns det!
Svarten är inte klar fast det är maj 2012.

Jag är sjuk, orkar inget. Sover middag flera gånger på en dag. Rösten är borta. Kan inte prata. Finns inga röstresurser. Vilar jag inte mina stämband så är det talpedagog som gäller. Jag som vill vara på jobbet denna vecka vi hade så mycket roligt planerat. Missar allt!Känns så tråkigt. Har inte tränat på två veckor, Kroppen förfaller. Nä fy farao................nu vill jag bli frisk. Får ta tag i det när jag blir frisk igen!

Min C4a mår inte heller bra. Hade tänkt köra dragracing med den i söndags men det är något som inte låter bra. Den har ett klonkande ljud i bak. Var förbi verkstaden igår morse och det var bara att ställa in bilen i garaget sa verkstadskillarna. Jag får lämna in den på reparation i nästa vecka hos dem, sådan tur. Tur också att jag var sjuk i söndags för annars hade jag säkert kört med den! Eftersom jag var dålig redan i torsdags förra veckan så fattade jag beslutet att inte delta på drgracingen under söndagen. Man ska inte köra när man inte är på topp! Dessutom var inte bilen heller på topp! Har fått tips av Håkan att jag borde sätta in mina headers
som ligger på vinden. Det skulle ge bilen lite mer knuff och hästkrafter...............kanske något att funder på!

Andreas är iaf också en av dem som jag tycker är bäst! Vilken underbar systerson jag har. SMS:ade med honom och nu har vi planerat för en grillbuffé ihop under sommaren, när Maria kommer hem och Billy ska vara med.

Igår kväll kom Nina och ställde in en stor soffa i garaget, en soffa med stora kuddar och divan. Lovar att den tar plats. Så nu är det inte bara bilar som gäller i vårt garage. Det är bara att flytta in.

Idag mår jag nog ännu sämre än i går. Vad ska detta sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0