Fick migrän vid tio.....

Fick migrän vid tio i går. Kändes som jag hade en trång och alldeles för liten motorcykelhjälm på huvudet som inte gick att ta av. Hade en morgon frmaför datorn, arbeten som jag inte gjort klara så det blev ingen morgonpromenad. Kanske jag kände det redan då? Migränkänslor.....hade en bra morgon med idrott på jobbet och sen slog fan till. Satt på kontoret och grät med spypåsen framför mig.......sen vände det. Ett par tabletter och sen kan det gå tillbaka vilket det gjorde, men dyningarna fanns kvar resten av dagen............



Kvar finns också min C4a på verkstaden, de hittar inte felet. Undrar om jag kommer få den under dagen.....skulle vara trevligt till morgondagens lilla event. Vi är ett helt gäng bilar som ska köra till Sparreholm och äta lunch där, gå på museet och få en guidad tur. Var och fixade det sista igår till träffen. Jerka och jag ska ha vårat lilla vanliga lotteri...........

För två år sedan fångade Helene mig på parkering vid Botkyrka. Då var jag lite stressad och hade inte lackerat naglarna så då smög jag mig ner bakom min lilla pärla till bil och lackerade naglarna.









I morgon så ska vi träffas på samma plats........shell i Botkyrka.

Nu ringer Jerka........måste svara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0