Gillar baken............

Gillar baken på bilar om man tittar på fotona som ligger på min hårddisken. Skulle leta fram lite fina bilder och kom fram tlll att jag måste gilla baken på bilar. Gör även det på killar, hi hi hi. Vad är snyggare än en vältränad rumpa? Det är något att titta och njuta av. Ska avslöja att när jag var yngre, kanske nitton/tjugo år så åkte jag raggarsvängen inne i Stockholm. Eftersom jag alltid pratar om ditten och datten och jag sa att jag gillade rumpor så resulterade det i att ett gäng killar ställde sig på rad och visade upp sina rumpor. Det var bara att välja vilken rumpa jag ville följa med hem! Skämt och sido, men rumpor är fina.....här kommer några och min också!

















Min egen bak..............



Har blivit ¨hemmanörd¨ tror jag......hjääääääääääälp!

Men nästa vecka då hoppas jag på fart och fläkt, samt nyrenoverad C4a.

Idag ska jag vara hemma...............tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0