Glömde bort.....

Glömde bort att blogga igår morse. Är inte helt ok från min förkylning. Dessutom deprrimerad över att inte kunna jobba, träna och göra saker. Att bara ta det lugnt för att jag inte orkar annat är inte roligt.

I torsdagsmorse var jag i växthuset och plockade rabarber och gjorde rabarberkräm. Tänkte att de kanske innehåller lite C-vitamin. Gott var det iaf.



Annars är det nog mest bilarna som lägger rabarber på mina pengar. Utgifter hela tiden på bilarna. Mer utgifter på måndag. Utgift för att förnya körkortet fick jag också igår........

Under torsdagen kom pappa ut och hämtade hem sin Corvette. Han hade lagat punkan hos Håkan så nu var allt klart! Bara att tuta och köra. Det var nog en ganska glad pappa som hämtade ut sin Corvette fast ryggen värkte mycket ont!









Jaha! Så åkte pappa iväg. Hoppas på att han får en fin färd hem. Ska jag avslöja så blev det en våt färd hem för att regnet kom in över Stockholm, så han fick åka hem och tvätta bilen innan han körde in den i hans garage.

Kvällen dog bort som allt annat, mår inte bra av att inte gjort något på dagen. så är det bara.....deprimerande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0