Kan göra veckan roligare............



Kan göra veckan roligare, eller vad tror du?
Skulle vara rätt okey att ha dessa nycklar i hallen och bilarna i garaget.
Men var är Corvette nyckeln?
Just det! Det är ju hobbybilen, dessa är ju vardagsbilen ;-) de man kör mellan jobbet och hemmet. Eller hur var det?

Mår idag iaf bättre, första dagen som jag mår bra på över två veckor. Var ute kvart över fem på en timmes morgonpromenad, nu har jag duschat och ska snart hänga första maskinen med tvätt.

Ska sedan köra min C4a till verkstaden. Så får vi se vad killarna hittar på!



Hoppas den blir klar till på tisdag för då är det Lissma-kväll. Här stå min Corvette mellan Mats och Tobbes Corvetter på Lissma sommaren 2011.

Fick några SMS och mail igår om anmälan tll Nationaldagen och Sparreholm, det känns bra om vi blir ett gäng som har kul ihop.........

Ha en bra dag.....kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0